اخبار جواهرمال

ضدعفونی کردن کلیه خرید ها جهت جلوگیری از انتقال ویروس کرونا

کرونا

متأسفانه امروزه ویروس کرونا به یکی از مشکلات بشریت در سراسر جهان تبدیل‌شده است. همان‌طور که میدانید این ویروس باقابلیت سرایت بالا، متأسفانه جان عده زیادی از مردم را در جای‌جای جهان گرفته است. تاکنون درمان قطعی برای این ویروس یافت نشده است و جامعه پزشکی تنها به پیشگیری از گسترش این ویروس توصیه می‌کنند. بدیهی است یکی از نگرانی‌های اکثر مردم رعایت سالم بودن و عدم آلودگی خریدها چه به‌صورت حضوری و چه به‌صورت اینترنتی است.

شایان به ذکر است جواهرمال در این راستا، اقدام به ضدعفونی کردن محصولات خودکرده است. کلیه خریدهای شما عزیزان در چندین مرحله قبل از بسته‌بندی و ارسال با رعایت نکات بهداشتی ضدعفونی می‌شوند. این مورد می‌تواند سبب افزایش اطمینان دوستان همیشگی جواهرمال از عدم آلودگی محصولات به ویروس کرونا باشد.

استفاده از دستکش های لاتکس

ضدعفونی کردن کلیه خرید ها جهت جلوگیری از انتقال ویروس کرونا

کلیه فرایند بسته‌بندی و ارسال سفارش‌ها با استفاده از دستکش‌های لاتکس صورت گرفته تا میزان آلودگی احتمالی به حداقل، کاهش یابد.

استفاده از الکل اتانول 70 درصد

ضدعفونی کردن کلیه خرید ها جهت جلوگیری از انتقال ویروس کرونا

در ضدعفونی کردن جعبه زیورآلات و فوم‌های ضربه‌گیر از اتانول 70 درصد استفاده می‌شد.

 

بی‌شک فروشگاه جواهرمال در راستای وظیفه انسانی و مسئولیت اجتماعی خود توصیه می‌کند که هم‌وطنان با رعایت نکات بهداشتی از گسترش ویروس کرونا در جامعه جلوگیری کنند. بی‌شک ما #_کرونا_را_شکست_می‌دهیم که این عمل درواقع همت و اراده کلیه شما عزیزان را می طلبد.

همکاران ما در فروشگاه جواهرمال نیز با رعایت نکات بهداشتی و به دنبال ارسال مرسوله‌ای سالم بوده و همواره به فکر سلامتی شما دوستان هستند.

 

3.2 - 5 رأی

دیدگاهتان را بنویسید